Sid Meier’s Civilization 6 Konzol típusa:

SZINTÉN ELÉRHETŐ Sid Meier’s Civilization 6 - PC DVDSid Meier’s Civilization 6 - PS4Sid Meier’s Civilization 6 - NSW
Bruttó ár
10.190 Ft
Nettó ár: 8.024 Ft
 
régóta nem kapható
Termék kódja: 402223
2KEN szinkron

Sid Meier’s Civilization 6 [XBOX ONE]

Tisztelt Vásárlók! Az adott termékleírás javítása folyamatban van, az esetleges pontatlanságokért elnézést kérünk!
Amennyiben a fenti okból kifolyólag a termékleírásban valami nem egyértelmű az Ön számára, úgy kérjük a további információkért a rendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!
A Sid Meier Civilization 6 elõször lesz elérhetõ a PlayStation4-en és az Xbox One-on! 4 további tartalomcsomag van a PlayStation4 és az Xbox One számára: Lengyel civilizációs és forgatókönyv-csomag Vikings Scenario Pack Ausztráliai civilizációs és forgatókönyv-csomag Perzsa és Macedon Civilization & Scenario Pack Az eredetileg a legendás tervezõ, Sid Meier készítette a Civilization egy körökre osztott stratégiát, amelyben megkísérel egy olyan birodalmat felépíteni, amely ellenáll az idõ próbájának. Légy a világ uralkodója azáltal, hogy létrehoz egy civilizációt és vezeti azt, amely a kõkorban kezd zarándoklatot folytatni, és a kutatás eléri az információ korszakát. Bérszárnyak, diplomáciai úton járnak el, elõmozdítják a kultúrát, és szembesülnek a legnagyobb történelmi vezetõvel a világ legnagyobb civilizációjának felépítésében. Sid Meier Civilization 6 új lehetõségeket kínál a világba való bekapcsolódáshoz. A városok fizikailag növekednek a térképen, az aktív technológiai és kulturális kutatás új lehetõségeket kínál, és a rivális vezetõk történelmi jellemzõik alapján saját menetrendjüket folytatják, ahogy ötféle módon versenyeznek a gyõzelemért. Széles körû birodalmak Csodálja meg birodalmainak csodáit, mivel azok a térképen még mindig kiterjednek, mint még soha. A városokban az épületek nem csak az eredeti városi téren helyezkednek el, vagy szomszédos részekre oszlanak, hanem 12 különféle típusú, színes kódolású környéket alakítottak ki, amelyek közül 5 vagy 6 lesz elérhetõ a játék kezdetétõl. A környékek külön térben léteznek a városában, és mindegyikben csak bizonyos típusú épületeket tudsz építeni. A campus elnevezésû tudományos körzetben csak tudományos épületeket, például könyvtárat, egyetemet és laboratóriumot építnek. És városa hirtelen kutatásra szakosodik. Természetesen a városokban felépíthetõ környékek számát a népesség korlátozza, ami arra készteti Önt, hogy válasszon a város kezdetének szakterületére, és jó indokod van arra, hogy a lehetõ leghamarabb kibõvítse. Ezenkívül ezek a döntések erõsen befolyásolják, hogy milyen mezõkkel indul a városa. Ha egy "campus" szomszédságot épít fel a hegyek vagy a dzsungel közelében, akkor bónuszt kap a tudomány számára, de ezek a körzetek szintén helyet foglalnak el, és el kell kezdenie gondolkodni a lakosok élelmezésére. Gondoskodnod kell arról, hogy továbbra is képesek lesznek gazdaságokat és bányákat építeni, a világ csodái akár az egész mezõt felteszik. Emellett képes lesz egy katonai kerületet felépíteni, ahol katonai épületek fognak elhelyezkedni, miközben lehetõséget ad arra, hogy falakkal megerõsítse és tüzelési támadásokkal járjon, megduplázva a város védelmét. Aktív kutatás További újítás a technológiai kutatás változásai. A múltban lehetõsége volt a tengerészet felfedezésére olyan gyorsan, mint a szigeti városokban. A Sid Meier Civilization 6-ban a technológia fejlesztése a környezethez és az elvégzett tevékenységekhez kapcsolódik. Az egyes technológiákhoz kapcsolódó tevékenységek kapcsolódnak, és ez javítja a kutatás sebességét. Például a falazat kutatását felgyorsítja az építõegység, amely kõfejtõket hoz létre. Egy nemzetnek, amely nem fér hozzá a kõhöz, hosszú ideig ilyen kutatást kell végeznie. Másrészt a tengeri nemzetek hajókat és kikötõket akarnak építeni, amelyek a jövõben számos bónuszt jelentenek a tengeri technológiák terén. A barbár csaták a játék elején felgyorsítják a katonai technológiai kutatások sebességét stb. Dinamikus diplomácia A diplomáciai rendszer szintén teljesen átalakult. A Civilization 5-ben a civilizációknak különbözõ elõnyeik voltak, de az AI ellenfelekkel játszott játékban úgy érezted, hogy sok nemzet azonos. Az összes vezett nemzetük történetének megfelelen újraválasztották. Lesz olyan vezet, aki megszállottja a világ csodáinak felépítésének, és lehet, hogy háborút hirdethet azokkal a nemzetekkel szemben, amelyek a világ több csodáját építik fel. Egy másik példa a városi államok visszatérésére vonatkozik, lesznek olyan vezetõk, akik megpróbálják a lehetõ legtöbb városi állammal barátkozni, és azok lesznek, akik amennyire csak akarják õket. Természetesen az ilyen nemzetek nem lesznek barátságosak. Tehát nem csak annyira egyszerû,

Értékelések Sid Meier’s Civilization 6

Nincs vélemény a termékről.