A termékleírás fordítása folyamatban van, amint elkészül, a honlapon azonnal közzétesszük
Új termék leírása:
Tisztelt Vásárlók! Az adott termékleírás javítása folyamatban van, az esetleges pontatlanságokért elnézést kérünk!
Amennyiben a fenti okból kifolyólag a termékleírásban valami nem egyértelmű az Ön számára, úgy kérjük a további információkért a rendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!
Tapasztalja meg az utat a nyerésre bárhol és bármikor. Sid Meier Civilization 6 jön a Nintendo Switch-hez. Ez a kiadás a játékon kívül magában foglalja:
Viking Scenario Pack
Lengyel civilizáció és forgatókönyv csomag
Ausztrál civilizáció és forgatókönyv csomag
Perzsa és makedón civilizáció és forgatókönyv
Eredetileg a sorozatot a legendás Sid Meier tervezte, a civilizáció stratégiai alapú stratégia, amelyben megpróbál egy olyan birodalmat építeni, amely ellenáll az idõmérésnek. Legyen a világ uralkodója a civilizáció felállításával és vezetésével, amely megkezdi útját a kõben és a kutatás az információs korhoz jut. Végezzen háborút, diplomáciai lépéseket tegyen, kulturális haladást érjen el, és szembenézzen a legnagyobb történelmi vezetõvel a világ legnagyobb civilizációjának megteremtésével.
Sid Meier civilizációja 6 új utakat kínál a világban való részvételhez. A városok fizikailag növekednek a térképen, a technológia és a kultúra aktív kutatásai új lehetõségeket kínálnak, és a rivális vezetõk saját történelmi vonásuk alapján hajtják végre saját menetrendjüket, miközben a gyõzelem ötféle módon versenyeznek.
Kiterjedt birodalmak Csodálja meg a birodalmak csodáit, ahogy a térképen kiterjednek, mint korábban soha. A városban lévõ épületek már nem csak a város eredeti dobozában vannak, vagy negyedekre oszthatók, 12 különbözõ színes elkülönülõ rendszert hoztak létre, amelyek közül 5 vagy 6 áll rendelkezésre a játék kezdetétõl. A környékek egy külön dobozban lesznek elhelyezve a város területén, és csak bizonyos típusú épületeket építhetsz ki. A tudomány körzetben, amelyet "campusnak" neveznek, csak a tudományos épületek, mint például a könyvtár, az egyetem és a laboratórium fog épülni. És a városod a kutatásra szakosodott gondolkodás lesz.
Természetesen az egy városban építhetõ negyedek számát a lakosság korlátozza, ami arra kényszeríti Önt, hogy kiválassza, mi lesz a város a játék bevezetésére specializálódva, és jó okot nyújt arra, hogy a lehetõ leghamarabb bõvítsék. Ezenkívül ezek a döntések nagyban befolyásolják, milyen típusú területek indulnak a várossal. Ha a hegyek vagy a dzsungel közelében épít egy "campus" szomszédságot, kapsz egy bónuszt a vezetéshez, de ezek a terek is elfoglalják a mezõket, és el kell kezdenie gondolkodnia az étrendrõl az embereknek. Meg kell gyõzõdnie arról, hogy még mindig képesek gazdaságokat és bányákat építeni, a világ csodái még az egész mezõt is elfoglalják.
Ön is képes lesz egy katonai területet felépíteni, ahol katonai épületeket fognak elhelyezni, miközben lehetõséged lesz arra, hogy falakkal megerõsítsd és lõdd le a támadásokat, hogy megduplázd a városod védelmét.
Aktív kutatás Az új innováció a technológiai kutatások változásai lesznek. A múltban sikerült felfedezni a haditengerészetet olyan gyorsan, mint a szigetvárosok. A Sid Meier Civilization 6-ban a technológiai fejlõdés a környezettel és a fellépéshez kötõdik.
Mindegyik technológia hozzá fog járulni, és javítani fogja a kutatás sebességét. Például a kõmûves kutatások felgyorsulnak az építõnek, és megkezdi a kõ létrehozását. Az olyan nemzetnek, amely nem fér hozzá a kõhöz, ilyen hosszú kutatásra lesz szüksége. Másrészt a tengerparti nemzetek hajókat és kikötõket akarnak építeni, amelyek számos tengeri technológia bónuszokat fognak felvenni a jövõben. A barbárokkal való küzdelem a játék elején növeli a katonai technológiai kutatás sebességét, és így tovább.
Dinamikus diplomácia A diplomáciai rendszert is teljesen áttervezték. A civilizációknak különbözõ elõnyei voltak a civilizációban 5, de az AI elleni küzdelemben úgy éreztük, hogy sok ember ugyanaz.
A vezetõk átalakultak népük története szerint. Õk lesznek azok a vezetõk, akiket a világ csodái építettek, és képesek lesznek háborút hirdetni a nemzeteknek, amelyek több világ csodáját fogják felhozni. Egy másik példa a visszatérõ városi államokhoz kötõdõ, vezetõk lesznek, akik megpróbálnak a lehetõ legtöbb városgal barátkozni, és azok lesznek, akik a legtöbbet szeretnék kihozni belõle. Az ilyen nemzetek nem lesznek barátságosak.
Annak érdekében, hogy ne legyen ennyire egyszerû, minden AI Leader bevezetést kap