A termékleírás fordítása folyamatban van, amint elkészül, a honlapon azonnal közzétesszük
Új termék leírása:
Tisztelt Vásárlók! Az adott termékleírás javítása folyamatban van, az esetleges pontatlanságokért elnézést kérünk!
Amennyiben a fenti okból kifolyólag a termékleírásban valami nem egyértelmű az Ön számára, úgy kérjük a további információkért a rendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal!
A megvetés az elsõ személy akciójáték, amelyben a bosszú által vezérelt természetfeletti bérgyilkos szerepével foglalkozik. Kreatív módon megszüntesse céljait rugalmas harci rendszerrel, kombinálva a szupernormális képességeket, a fegyvereket és a szokatlan felszereléseket. Kövesse az ellenségeit a sötétség árnyékában, és könyörtelenül támadja õket a fegyverekkel. Az egyes missziók kimenetele az Ön döntéseitõl függ.
Adj meg disszonorolt játékokat a Dunwalle-ban, egy ipari bálnavadász városban, ahol más világokból származó furcsa technológiák és misztikusok vannak. Egyszer a szeretett császár bizalmi testõre vagy. Miután meggyilkolták, gyilkos lettél, akit csak egy zavaró maszk ismer, és ez a névjegyed lesz. A bizonytalanság idején, amikor a város elterjeszti a pestist, és egy neo-ipari technológiával fegyelmezett deszkózus kormány irányítja, a sötét erõk megadják neked azokat a hatalmakat, amelyeket senki másnak nem - de milyen áron? Az öntudata mögött rejlõ igazság olyan homályos, mint a várost körülvevõ vizek, és az élet, amelyet egyszer élt, örökké eltûnt.
Csatlakoztassa magát minden egyes támadáshoz saját stílusában. Használja ki az árnyékot és a zajot az Ön kedvezõtlen utazásánál az ellenség által észrevett szinteken, vagy brutálisan támadjon ellenségeikre, amikor reagálnak az agresszióra. A rugalmas harci rendszer lehetõvé teszi kreatív képességek, természetfeletti képességek és berendezések kombinálását a szinteken és a célok kiküszöbölésén keresztül. Az improvizáció és az innováció meghatározza játékstílusát.
A diszkriminált játékvilág reagál a játékélményre. Mozgás, mint egy szellem, vagy nem talál semmilyen kegyelmet, hagyja el a pusztulás útját. Az egyes küldetések különbözõ megközelítései különbözõ eredményeket hoznak.
Teleportálás a nagyításhoz, vagy az idõ leállításához és a földön kívüli kivégzések megjelenítéséhez! A szupernormális képességek és a fegyverek összekapcsolása még több lehetõséget kínál az akadályok leküzdésére és a célok kiküszöbölésére. A Game Enhancement System lehetõvé teszi az új halálok és eszközök elsajátítását.
Csatlakozzon az eredeti világhoz, melyet Viktor Antonov, a Half-Life 2. mûvészeti igazgatója tervezett. A disszonált hozza a világot, ahol az ipar és a misztikusok találkoznak, sûrû intrika hangulatot teremtve. A világ a tiéd, és várja a felülvizsgálatot.